lördag 4 december 2010

PostHeaderIcon Goomorroon.. :)

Ja tycker nog endå att jag är den som har världens bästa kille.. 
Han kliver upp o börjar jobba 05.18 varje morgon dessutom har han gjort en del över tid nu också men endå är det jag som får sovmorgonen.. Massa pussar till han min Anders <3

Vad händer denna lördag? 
Moster Sofie har handboll ( drivex cupen ) va lite sugen på å gå ner o se en match, William tycker dessutom de e häftig å se tjejerna lira ;) Mihi. han e en riktig tjej tjusare den lille mannen ;) Sen är det ju julmarknad idag också så iväg på det är ett måste tycker jag :) Mysigt med juletider! Igentligen värdens stress tid men man får nog helt enkelt se till o försöka lägga den åt sidan å ta allt som de kommer man behööver inte stressa å köpa 100 miljoner klappar, eeh ta de lugnt folket å ta de lite pö om pö istället. Så man får njuta lite utav denna tid också! :) 




                

                                                              Nuså lite lunch sen ut i kylan..
                                                            
                                                            Ha en fiin lördag gott folk! <3


1 kommentarer:

Anonym sa...

KYKLIIIIIIIIIIING MED KEBBAB FÖR FA.AN ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHÖHÖÖHHÖHÖHÖÖHÖH

Skicka en kommentar

Mina inlägg =)

Ägarinnan =)

Emma Schols
En 21 årig tjej som bor med sin Sambo och barnen William och Nellie =)
Visa hela min profil